• CSR

Mangler du overskud, eller svigter helbredet?

Vidste du, at du ikke behøver at vente, til du er rigtig syg, for at få hjælp af AP Pension? Ring til vores helbredsvejledere, hvis du ikke trives fysisk eller psykisk.

Helbredsvejlederne i AP Care sidder klar til at hjælpe dig, hvis overskuddet mangler, eller hvis dit helbred svigter. For sundhed handler ikke kun om at være i god fysisk form eller at have sunde vaner. Det handler også om dit mentale helbred, og om du trives. Og for mange kan det træde i baggrunden i en travl hverdag.

Ring hellere for tidligt end for sent

Det kan være, at du overser symptomer, som ikke umiddelbart får dine alarmklokker til at ringe, men som alligevel kan være tegn på, at dit velbefindende er på vej ned ad bakke. Det kan f.eks. være, at du har svært ved at sove, gennem længere tid har haft svært ved at trække vejret helt ned i maven, koncentrere dig, eller at du generelt er i dårligt humør og let bliver irriteret eller ked af det.

Det kan også være, at du har symptomer, som du har svært ved at forklare, f.eks. prikken i fingre, mavesmerter, rastløshed eller et stigende forbrug af f.eks. alkohol, medicin eller cigaretter.

Du kan få hjælp og rådgivning

Fordi du er kunde i AP Pension, er der hjælp at hente, så du kan få hjælp til at få det godt igen. Vores helbredsvejledere kan hjælpe dig, hvis overskuddet mangler, eller hvis dit helbred svigter.

Helbredsvejlederen vil gennem en fortrolig og omsorgsfuld samtale hjælpe dig med at finde ud af, hvad der skal til, for at du får det bedre.

Du kan ringe eller skrive til dem alle hverdage mellem klokken 8.00 og 15.00 på 7080 5020 eller care@appension.dk

Helbredsvejlederne har tavshedspligt. Det betyder, at hverken din arbejdsgiver eller andre bliver informeret om din henvendelse, medmindre vi aftaler det.

Mere om helbredsvejlederne

Helbredsvejlederne er en del af AP Care. De har erfaring inden for sundhed, kommunale forløb og generel vejledning om trivsel. De tager hånd om dig og kan hjælpe med netop de udfordringer, du har. De kan blandt andet guide dig i afklaringen af den rette behandling, og de kan give dig et overblik over dine muligheder og rettigheder i sundhedssystemet.

Helbredsvejlederen kan være din tovholder, sørge for, at der bliver tænkt hele vejen rundt om din situation og løbende følge op med dig, så du ikke står alene med problemerne.

 

Skriv til os, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du skrive til vores Kundecenter, der sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os, hvis du har brug for hjælp

Du er altid velkommen til at ringe til os.

Vi har midlertidigt ændret vores åbningstider og sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem klokken 8.00 og 15.00.

AP Pension understøtter desværre ikke denne browser.

Men du kan se AP Pensions hjemmeside i enten Google Chrome, Firefox eller Edge – det gælder, uanset hvilken enhed du bruger.

Har du spørgsmål til pension, er du velkommen til at kontakte AP Pension på 3916 5000 mellem klokken 8.00 og 15.00 alle hverdage.