• Samfundsansvar

Oplever du udfordringer med Min Pension?

Nogle oplever problemer, når de går på Min Pension, og det kan det skyldes, at de bruger Internet Explorer. Er du en af dem, så kan du her læse, hvad vi anbefaler i stedet.

Nogle kunder oplever fra tid til anden problemer med Min Pension, fordi de åbner den i Internet Exlorer. Hvis du kender til det, anbefaler vi, at du bruger Chrome i stedet.

Hvis du stadig oplever problemer, anbefaler vi, at du resetter din cache og cookies i Chrome. Det gør du således:

  1. Åbn Chrome på din computer
  2. Klik på de tre prikker øverst til højre
  3. Klik på ’Flere værktøjer’, og vælg ’Slet browserdata’
  4. Klik på rullemenuen ud for ’Tidsinterval’ øverst på siden
  5. Vælg en periode, f.eks. ’De seneste syv dage’
  6. Markér afkrydsningsfeltet ud for ’Cookies og andre websitedata’
  7. Klik på ’Ryd data’.

Hvis det ikke hjælper med f.eks. de seneste syv dage, kan du vælge ’Seneste 4 uger’ eller ’Altid’.

Derefter anbefaler vi, at du lukker Chrome og starter det op igen, før du atter logger på Min Pension.

Skriv til os, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du skrive til vores Kundecenter, der sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os, hvis du har brug for hjælp

Du er altid velkommen til at ringe til os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig:

Mandag: 09.00-16.00
Tirsdag: 09.00-16.00
Onsdag:
09.00-16.00
Torsdag:
09.00-16.00
Fredag: 09.00-15.00

AP Pension understøtter desværre ikke denne browser.

Men du kan se AP Pensions hjemmeside i enten Google Chrome, Firefox eller Edge – det gælder, uanset hvilken enhed du bruger.

Har du spørgsmål til pension, er du velkommen til at kontakte AP Pension på 3916 5000 mellem klokken 8.00 og 15.00 alle hverdage.