• Samfundsansvar

Hvordan indbetaler du til AP Pension?

Virksomheden indbetaler hver måned til AP Pension via Nets uden forudgående opkrævning.

For virksomheder, som ikke selv har mulighed for elektronisk indberetning af pensionsbidrag, tilbyder AP Pension indbetaling via AP PensionsIndberetning.

Her indberettes en fil med lønoplysninger hver måned til AP Pension, læs evt. mere på pensionsindberetning.dk

Vær opmærksom på, at AP PensionsIndberetning kræver, at der oprettes en NETS-aftale i virksomhedens pengeinstitut.

Det er virksomhedens ansvar, at AP Pension modtager korrekte og fyldestgørende oplysninger om de omfattede medarbejdere. AP Pension kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle krav medarbejderen måtte have, hvis virksomheden ikke overholder forpligtelserne i aftalen, herunder manglende eller for sen tilmelding, indberetning af oplysninger eller indbetaling af pensionsbidrag.

Vejledning: Sådan indbetaler du til din pension

Manuel overførsel af pensionsbidrag

Har en virksomhed behov for manuelt, at overføre et pensionsbidrag for en medarbejder til os, hvis det for eksempel er fejlet i lønkørslen, kan beløbet overføres direkte til os.

Læs mere om manuel overførsel her 

Skriv til os, hvis du har brug for hjælp

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, kan du skrive til vores Kundecenter, der sidder klar til at hjælpe dig.

Ring til os, hvis du har brug for hjælp

Du er altid velkommen til at ringe til os.

Vi sidder klar til at hjælpe dig:

Mandag: 09.00-16.00
Tirsdag: 09.00-16.00
Onsdag:
09.00-16.00
Torsdag:
09.00-16.00
Fredag: 09.00-15.00

AP Pension understøtter desværre ikke denne browser.

Men du kan se AP Pensions hjemmeside i enten Google Chrome, Firefox eller Edge – det gælder, uanset hvilken enhed du bruger.

Har du spørgsmål til pension, er du velkommen til at kontakte AP Pension på 3916 5000 mellem klokken 8.00 og 15.00 alle hverdage.