AP Pensions rådgivning scorer høj karakter

Næsten 4.000 kunder har evalueret deres rådgivningssamtaler med AP Pension. Den overordnede tilfredshed ligger på 6,3 ud af 7. Evalueringerne giver mulighed for, at AP Pension kan følge op på kunder, der ikke har fået det forventede udbytte.

Siden august 2014 har næsten 4.000 ud af de cirka 9.000 kunder, som har haft en pensionssamtale med en rådgiver i AP Pension, taget sig tid til at evaluere samtalen.

Resultaterne viser, at kunderne er tilfredse og får et godt udbytte af samtalerne:

  • Den overordnede tilfredshed med samtalen scorer i gennemsnit 6,3 ud af 7.
  • Tilfredsheden med rådgiveren scorer 6,5 ud af 7.
  • Om samtalen gav kunden et bedre overblik, scorer 6,4 ud af 7.

I mere end et år har AP Pension tilbudt online rådgivning som alternativ til de fysiske møder. De to mødeformer scorer helt ens, når det gælder kundernes tilfredshed.

Vigtigt for kunderne

AP Pension har – via analysefirmaet Opeepl – gennemført en undersøgelse blandt 1.000 danskere. Deres svar viser, at kompetent rådgivning er på top 3 over det vigtigste i en god pensionsordning.

I en anden undersøgelse svarer 125 pensionsansvarlige hos AP Pensions firmakunder, at kompetent rådgivning er det vigtigste element.

Mulighed for hurtig opfølgning

Hvis en kunde scorer sin tilfredshed med rådgivningssamtalen til 3 eller lavere, får rådgiveren automatisk en e-mail.

På den måde giver de løbende evalueringer mulighed for, at AP Pension hurtigt kan kontakte de kunder, som ikke har fået det ud af samtalen, de forventede.

Vil du vide mere?

Vil du have kontakt til en rådgiver?

 

Vil du vide mere?

Hvad drejer din henvendelse sig om?

Har du læst vores guides?

Ring til os

Kundeservice 3916 5000

Skriv til os